Talaria Sting Pro L1E (TL5500/MX5)



Novi Sting T5500 L1e električni offroad moped jamči zabavu na svim terenima, uključujući i javne ceste. Opremljen je motorom snage 72V i vršnom snagom od 13,4 kW, koji pokreće brzo izmjenjiva Samsung litij-ionska baterija. Ima minimalan doseg od 90 km pri brzini od 40 km/h. Kovani aluminijski okvir uparen je s komponentama vrhunske kvalitete, što rezultira ukupnom težinom od samo 76 kg.
Kočioni diskovi promjera 220 mm i debljine 3 mm, uz hidraulički sustav s četiri klipa sprijeda i straga, osiguravaju pouzdanu kočionu snagu. Novi zaslon omogućuje brža i preciznija očitanja. Stražnji kočioni disk zaštićen je aluminijskom zaštitom, dok je hidraulički ovjes s hodom opruge od 200 mm izrađen od komponenti preuzetih s motocikala. Sve to čini ovaj električni enduro jednim od najboljih modela na tržištu.
Model L1E klasificiran je kao moped, te se može registrirati i koristiti u prometu uz “AM” kategoriju vozačke dozvole. Probijte se kroz svaku gradsku gužvu zahvaljujući okretnosti i uskom profilu motocikla, osim uštede vremena štedi se i na gorivu.
Kontroler

Zahvaljujući visokokvalitetnom hardveru, izvrsnom rasporedu i inovativnom programiranju, kontroler omogućuje izvanrednu otpornost na udar prijelazne struje, ultra snažnu anti-interferenciju, visokopreciznu kontrolu napona EABS-a i pražnjenje struje, provjeru pogrešaka, zaštitu visoke i niske temperature, sprečavanje bježanja i pametnu regeneraciju energije.
Vršna snaga od 13,5 kW predstavlja velik iskorak u odnosu na TL4000 koji ima 8,5 kW, a podešena je za dosljednu i predvidljivu isporuku snage.
Talaria je unaprijedila prethodno korišteni kočioni sustav i uvela niz poboljšanja radi pouzdanijeg rada i veće sigurnosti. Prednje i stražnje kočione čeljusti te kočione pločice sada su većih dimenzija, a model Sting Pro dolazi s diskovima veličine 220 x 3,0 mm. Kočione pločice gotovo su dvostruko veće od onih na TL4000, a izrađene su od metalne legure koju je Talaria posebno razvila za ovaj električni off-road motocikl. Ova poboljšanja čine veliku razliku u snazi kočenja, glatkoći pri kočenju, trajnosti komponenti i ukupnoj pouzdanosti. U konačnici, sustav pruža otprilike 20 % veću snagu kočenja i učinkovitije odvođenje topline.
Poboljšan sustav kočenja

Baterija

Baterija
Kvalitetnu bateriju proizvodi međunarodno poznata tvrtka Greenway.
Po prvi put, Talaria je povećala napon baterijskog sustava s 60V na 72V. To omogućuje veći okretni moment, više okretaja u minuti i bolju temperaturnu kontrolu rada motora. Baterija ima kapacitet od 40 Ah / 72 V, odnosno 2880 Wattsati, a izrađena je od Samsung 50S 21700 ćelija (5000 mAh). Novost je i potpuno uklonjivi poklopac baterije modela MX5, koji značajno olakšava njezino vađenje i prenošenje.
Uz bateriju dolazi i brzi punjač od 15 A, kao standard.
Ovo je IPM (Interior Permanent Magnet) motor s većim i kvalitetnijim magnetima nego ikad prije, uz poboljšani sustav hlađenja. Rezultat su veća učinkovitost, bolje odvođenje topline i, što je najvažnije, znatno veća pouzdanost. Ovaj motor može raditi na višim okretajima u minuti u odnosu na starije modele i pruža snažniju i stabilniju krivulju snage. S učinkovitošću od čak 95 %, riječ je o najučinkovitijem Talaria motoru do sada!
Pogon

Instrument ploča

Instrument ploča ima visokokontrastni OLED zaslon koji vozačima pruža jasan prikaz podataka s niskom potrošnjom energije. Zahvaljujući CAN komunikaciji, instrument ploča omogućuje prijenos podataka s baterijskog BMS-a i kontrolera motora.
Izbornik na zaslonu pruža različite informacije, uključujući najveću/prosječnu brzinu, doseg, podatke o bateriji, način vožnje, kodove pogrešaka, razinu regeneracije i još mnogo toga.
Instrument ploča također je prilagodljiva i omogućuje različite postavke za različite veličine kotača, veličine zupčanika, razine regeneracije motora i promjenu između KMH i MPH radi poboljšanja kompatibilnosti motocikla.
Najnovija značajka Talaria, ekskluzivna za Sting Pro, je varijabilno regenerativno kočenje. Po prvi put u Talaria ponudi, na upravljaču se nalazi sekundarni gumb za regeneraciju kojim se upravlja prstom. Funkcionira poput kočione poluge i omogućuje glatko podešavanje željene razine regeneracije. Što jače pritisnete, to je regenerativno kočenje snažnije — bez rizika od pregrijavanja kočnica, uz povećanu učinkovitost, veći doseg i manju potrošnju mehaničkog kočionog sustava. Ova tehnologija, koja je dosad bila dostupna samo na vrhunskim custom motociklima s naknadno ugrađenim kontrolerima, sada dolazi kao standard na Sting Pro modelu.
Varijabilno regenerativno kočenje

Proizvođać | Talaria |
Boja | Plava, Crvena, Narančasto-crvena |
Domet | 90 km @ 40 km/h (ovisno o težini vozača) |
Napon | 72 V |
Kapacitet Baterije | 45 Ah / 2 880 Wh |
Tehnologija Baterije | SAMSUNG 50S 21700 ćelije (5000 mAh) |
Struja punjenja | 15 A / 1200W |
Vrijeme punjenja | 3 sata (od 0% do 100%) |
Nazivna snaga motora | 4 kW (elektronski limitiran na 3.5 kW) |
Vršna snaga | 13,4 kW |
Tip Motora | LPMSM |
Kontroler | 72 V FOC Sine Wave Contoller |
Primarni prijenos | Zupčanici |
Sekundarni prijenos | 428 lanac |
Maksimalna brzina | 45 km/h (elektronski limitirana) / 85 km/h |
Sposobnost penjanja | 45° |
Rama | 6061 T4 & T6 aluminum alloy |
Regeneracija | 4 razine / varijabilna regeneracija preko poluge |
Modovi vožnje | ECO / SPORT / HYPER |
Zakretni moment | 500 Nm |
Suspenzija | Talaria Factory |
Zaslon | OLED (brzina, kapacitet baterije, voltaža, ukupna kilometraža...) |
Težina | 76 kg |
Dimenzije | 1880mm x 770mm x 1088 mm |
Visina sjedala | 840 mm |
Razmak od tla | 280 mm |
Međuosovinski razmak | 1250 mm |
Dimenzije baterije | 170mm x 140mm x 380mm |
Prednja guma | 70/100-19'' |
Zadnja guma | 80/100-19'' |
Kočnice | hidraulične disk kočnice (DOT), diskovi 220mm x 3.0 mm |
Nosivost | 100 kg |
Svjetlo | LED |
Vodootpornost | IP65 |
Garancija | 2 godine ili 800 ciklusa punjenja |
Cijena | 5450 EUR |