Talaria Sting L1E (TL3000)



Model L1E klasificiran je kao moped, te se može registrirati i koristiti u prometu uz “AM” kategoriju vozačke dozvole. Probijte se kroz svaku gradsku gužvu zahvaljujući okretnosti i uskom profilu motocikla, osim uštede vremena štedi se i na gorivu, oko 50km s strujom u vrjednosti 2 kune.
Ima dizajn okvira koji je lagan i dizajniran u CAD-u, snažan elektromotor koji isporučuje trenutačni okretni moment, prenosi ga kroz inteligentni prijenos, a istovremeno radi izuzetno tiho. Njegova kompaktna i dobro uravnotežena struktura vrlo je jednostavna za manevriranje i zahtijeva minimalno održavanje. Sve te značajke čine STING idealnim off-road motociklom za više ljudi nego ikad prije, kako bi uživali u strasti i uzbuđenju off-road vožnje.
Kontroler

Zahvaljujući visokokvalitetnom hardveru, izvrsnom rasporedu i inovativnom programiranju, kontroler omogućuje izvanrednu otpornost na udar prijelazne struje, ultra snažnu anti-interferenciju, visokopreciznu kontrolu napona EABS-a i pražnjenje struje, provjeru pogrešaka, zaštitu visoke i niske temperature, sprečavanje bježanja i pametnu regeneraciju energije.
To jamči vozaču snažno, uzbudljivo i sigurno iskustvo vožnje s poštovanja vrijednim dometom.
Napredna konstrukcija rame je napravljena s jedinstvenom svrhom, lagana i kompaktna.
Koristeći leguru aluminija 6061 i izvrsni postupak kovanja pod pritiskom od 6000 tona, okvir je napravljen kako bi vam osigurao sigurno i zabavno iskustvo bez straha pri vožnji čak i po najtežim terenima.
Rama

Baterija

Baterija
Talariu STING pokreće impresivna 60V 38Ah litij-ionski baterija, koja ima 2280 watt-sati i lako se zamjenjuje. Baterije se mogu zamijeniti s drugim potpuno napunjenim baterijom u par sekundi i time dobivate neograničen doseg.
S litij-ionskim baterijskim čelijama LG 21700 (razina električnih automobila), programiranim BMS-om vrhunske tehnologije i optimiziranom unutarnjom strukturom, ovaj baterijski sustav omogućuje sigurnu i visokoučinkovitu off-road vožnju.
Prilagođeni dizajn kombinacije pogonskog sustava je savršen za lagani električni MX motocikl.
Visoko učinkoviti bešumnim magnetskim sinkronim motorom (mid-drive), s vrhunskim magnetskim materijalom i naprednim obradom, može proizvesti vršni okretni moment od 34 Nm, kao i vršni okretni moment od 284 Nm na stražnjem kotaču.
Sa precizno izrađenim visoko preciznim zupčanicima, mjenjač radi čak tiše i mnogo je izdržljiviji od bilo kojeg sustava s remenom. Vrijeme je da se zaboravi na probleme zbog puknuća remena.
Pogon

Instrument ploča

Instrument ploča ima visokokontrastni OLED zaslon koji vozačima pruža jasan prikaz podataka s niskom potrošnjom energije. Zahvaljujući CAN komunikaciji, instrument ploča omogućuje prijenos podataka s baterijskog BMS-a i kontrolera motora.
Izbornik na zaslonu pruža različite informacije, uključujući najveću/prosječnu brzinu, doseg, podatke o bateriji, način vožnje, kodove pogrešaka, razinu regeneracije i još mnogo toga.
Instrument ploča također je prilagodljiva i omogućuje različite postavke za različite veličine kotača, veličine zupčanika, razine regeneracije motora i promjenu između KMH i MPH radi poboljšanja kompatibilnosti motocikla.
Sting koristi jedinstveni dizajn strukture zupčanika u obliku spirale, ključni dijelovi gasa su dobro zaštićeni, čak i ako ručka gasa pretrpi neka oštećenja uslijed udara, gas još uvijek može funkcionirati.
S enkoderom razine automobilske industrije, gas omogućuje vozaču jednostavno i precizno kontroliranje ubrzanja.
To je specijalizirani proizvod i fantastičan je za električne off-road motocikle.
Kontrola gasa

Proizvođać | Talaria |
Boja | Crna |
Domet | 60 km @ 45 km/h |
Napon | 60 V |
Kapacitet Baterije | 38.4 Ah / 2 304 Wh |
Tehnologija Baterije | Lithium-ion LG 21700 ćelije (5 000 mAh / ćelija) |
Struja punjenja | 10 A |
Vrijeme punjenja | 3 sata (od 0% do 100%) |
Nazivna snaga motora | 3.5 kW (elektronski limitiran na 2.5 kW) |
Vršna snaga | 6 kW |
Tip Motora | LPMSM bez četkica |
Kontroler | 60 V FOC Sine Wave Contoller |
Primarni prijenos | Zupčanici |
Sekundarni prijenos | 420 O-ring lanac |
Maksimalna brzina | 45 km/h (elektronski limitirana) |
Sposobnost penjanja | 45° |
Rama | 6061 T4 & T6 aluminum alloy |
Regeneracija | 4 razine |
Zakretni moment | 34 Nm |
Zakretni moment na zadnjem kotaču | 284 Nm (zupčanik 44 zuba) |
Suspenzija | FastAce |
Zaslon | OLED (brzina, kapacitet baterije, voltaža, ukupna kilometraža…) |
Težina | 63 kg (od čega je 13 kg baterija) |
Dimenzije | 1850mm x 770mm x 1075 mm |
Visina sjedala | 870 mm |
Razmak od tla | 280 mm |
Međuosovinski razmak | 1225 mm |
Dimenzije baterije | 170mm x 140mm x 380mm |
Prednja guma | 70/100-19” |
Zadnja guma | 80/100-19” |
Kočnice | hidraulične disk kočnice s 4 klipa |
Nosivost | 100 kg |
Svjetlo | LED |
Vodootpornost | IP65 |
Garancija | 1 godina |
Cijena | 5300 EUR |